aggro idag ja

fan vad allt blev jobbigt nurå.
varför vet jag dock inte..
'tears
jävla piller säger jag bara.
förmodligen dom som spökar.
det suger.

& jag måste börja använda mina glasögon.
det suger också..
för dom är fula och konstiga.
ge mig nya, tack.
eller joakim, här hos mig nu.
då skulle allt vara så mycket bättre.
nina, den söta tösen skulle nog också hjälpa.
'its been to long


Tummen upp för att jag ska vara duktig och plugga hela natten,
tummen upp för att jag förmodligen inte ska skolka från matteprovet.
Tummen ner för att jag måste upp och iväg till skolan,
tummen ner för att jag kommer faila totalt på provet dåråå!!
tummen ner för jävla äckliga vintern.
GE MIG SOMMAR FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0